Tuesday 2 October 2007

Dure maand

Hey allemaal!


Weer even een update met de situatie hier.

Met mij is alles goed af en toe een beetje zat van de warmte maar voor de rest gaat het wel okay.

Morgen schijnen we de eerste vlucht te hebben, het rooster is nog niet gemaakt dus zeker weten doen we dat nog niet. Overmorgen hebben we acht dagen achter mekaar drie uur per dag groundschool, eventueel met ochtendvluchten. Het wordt een drukke periode dus. Op het einde van de groundschool hebben we een toets, vrij lullig dus dat ze ons nog steeds niet vrij laten van groundschool, maarja we kunnen er niks aan doen.

Verder heb ik gister een nieuwe zonnebril gekocht. Best een dure want hij moest al het licht afschermen en precies goed zijn. Na ongeveer twee uur zoeken kon ik toch slagen... foto's volgen later denk ik. Ook hebben Steven en ik samen een auto gekocht, ik denk dat we er erg veel plezier aan gaan beleven. Zonder auto in Amerika ben je wel aardig gebonden. Hey is een Dodge Dynasty geworden, bijna een oude lullen bak, maar het is de eni

ge auto die geen problemen ergens mee heeft. Dit is hem dan.

Voor de rest vandaag ga ik weer checklisten uit m'n hoofdleren en eventueel wat zwemmen.

Nou ik ga eten,

Tot de volgende keer

Marc