Saturday 7 April 2007

Back

Hoi allemaal,

Zo eindelijk weer terug in Nederland voor een paar dagen... Wat een drukke twee weken achter de rug zeg. In die twee weken is er wel een hoop gebeurd, vooral kwa leerwerk, ik heb alle vakken opnieuw gedaan vanaf het begin. En daar gaat erg veel tijd in zitten.

Maarja dat heeft ook z'n vruchten afgeworpen afgelopen twee dagen,

Dit zijn m'n cijfers:

Systems: 90
Instruments: 84
Human Performance: 91
Meteorology: 82
Principles of Flight: 83

Average: 86

Prima lijstje dus, ik ben er zelf erg tevreden mee.

Nou en sinds vrijdag morgen 1.00 uur ben ik weer thuis dus dat ik ook harstikke leuk.

We gaan dit weekeinde wel even genieten, en dan volgende week een wat langere blog.
Ik kan nu wel wat sneller foto's uploaden, hier een selectie en in m'n foto google ding (met het naambordje) staan er wat meer
Seneca's
Oxford Aviation Training
De toren




Groetjes vanuit Meppel!

Marc