Sunday 29 April 2007

The Dutch come from Denmark right?

Heya allemaal,

Zoo, dan is het alweer zondag, te tijd gaat hier vaak even nèt te snel. Want morgen moeten we alweer naar class. Nog drie hele leerweken en dan de schoolfinals, het komt nu allemaal wel erg rap dichtbij. Vandaag ben ik van plan voor de meeste vakken 100 vragen te maken, maarja ik moet nog maar zien of dat lukt. Gister ben ik ook niet bijster productief geweest. Ik was om half drie pas begonnen, tot vijf uur. En 's avonds van zeven uur tot negen. Toen met buurman Steven (die heeft ook weer een weblog, kijk in bij de links) een film gekeken. Air Force One, m.a.w. een film over een vliegtuig dat natuurlijk gekaapt word en dat dan de held van de film het hele vliegtuig weer veroverd. Eigenlijk moet je zo'n film als ATPL student niet kijken, we hebben ons doodgelachen om bepaalde manoeuvres van de 747, zoiets kàn gewoon niet. Maarja het was wel erg gezellig.

Vrijdag middag is de nieuwe EPST class 274 aangekomen en volgens EPST traditie gaan we dan 's avonds met de nieuwe klas wat drinken in de EPST "stamkroeg" in Oxford. Zo wat was dat lekker zeg even weer van het vliegveld af. Sinds dat we uit Nederland terug gekomen zijn ben ik niet echt meer van het vliegveld geweest. Maar om weer even Oxford in te gaan is toch wel erg leuk. Uiteindelijk was ik om 2 uur 's nachts thuis. Ik wilde het niet zo heel laat maken, want we hebben toch wel een zware week achter de rug, meer en meer vakken zijn nu bijna afgerond, maar met een aantal vakken moeten we nog beginnen! Gelukkig zijn dit niet de grootste en moeilijkste vakken wordt gezegd.
Zaterdag zijn Steven en ik naar Kidlington geweest om boodschappen te doen. Toch wel apart, we hadden afgesproken om eerst 's middags te gaan maar dat vonden we uiteindelijk samen toch zonde omdat we dan een groot gedeelte van de middag "missen". De motivatie om te leren is bij denk ik iedereen nog wel heel sterk.
's Middags zijn alle overige acht uit mijn klas naar Londen afgereisd om Koninginnedag daar te gaan vieren, Steven en ik zijn niet meegegaan omdat het nog wel wat prijzig leek en dit weekeinde niet kunnen missen.
Oh, afgelopen donderdag een gesprek gehad met Mike Holt, over de resultaten van Test One, hij vond dat het goed ging en voorzag geen problemen tijden Schoolfinals and JAR'S.

Zo dat was het alweer, ik ga zo douchen, ontbijten en dan beginnen met leren.

Cheers,

Marc

ps.

@Bjorn, nee gelukkig hebben we de verleiding niet om naar een zwembad te kunnen gaan, gister ben ik de kamer haast uitgefikt, lekker de hele dag de zon op je raam...
ps 2. deze foto heb ik gejat van het weblog van Steven, tijdens een zondagmiddag picknick bij de Jolly Boatsman