Wednesday 11 April 2007

Load Shedding



Edit I
Er komen een stel foto's bij deze blog, maar omdat het internet niet goed functioneerd kan ik ze nu niet op internet zetten, so stay tuned

Edit II de foto's zijn upgeload naar mijn google weblog, het zijn de laatste vier/vijf foto's, cheers to Steven voor zijn foto's



Hey allemaal,

Na enorm drukke weken vorige week en de week ervoor is het nu helemaal omgeslagen, we hebben het nu op dit moment erg rustig, heel erg rustig. Volgensmij is het risico nu het grootst dat we denken dat er nu toch niks gebeurd en dat we daardoor niet gaan leren, met als gevolg dat we uiteindelijk toch achter lopen. Dus mijn planning is om wel gewoon een paar uur per dag te gaan leren, desnoods oude stof. Want alles van fase I wordt in de School Finals wel getoetst.

Vandaag een poos bezig geweest met Gas Turbines, dat vak heeft voor mij nu prio. I, het is niet heel erg moeilijk maar er zijn zoveel feitjes die we wel moeten weten. Omdat Kieth Boxell voor Meteorology ziek is hebben we vandaag een andere leraar gehad die officieel geen ground instructor meer is. Maar hij heeft wel alle Jet Streams in één uur uitgelegd en nu op zo'n manier dat we het ook snappen, ik geloof dat er nu geregeld wordt dat wij vanaf nu voor alijd les van deze man hebben.

Verder nog weinig nieuws,

Oh behalve dat Steven, Sarah en ik vrijdag 8 juni om 14:30 (GTM) vanaf Heathrow naar huis vliegen voor twee weekjes lekkere vakantie. Op zondag 24 juni vliegen we weer terug naar "huis"...

Groetjes,

Marc