Thursday 26 April 2007

Avoid the green lobby, they are your enemy

Hoi Allemaal?

Lekker weertje in Nederland geloof ik... pff warm zeg... Gebeurt er nog wat daar?
Hier in ieder geval wel... we hebben het enorm druk... Nog drie en een halve week te gaan tot de Schoolfinals, en dan nog één week tot de JAA JAR'S...

Van school hebben we enorm veel oefenvragen gekregen... het is dus zaak om vroeg te beginnen. Op de middelbare school was ik niet zo van het vroeg beginnen, maar nu hangt er wel behoorlijk meer vanaf, dus ik zit 's middags en 's avonds braaf drie uur te leren, dan even pauze en dan nog 100 feedback vragen, zo ben ik ruim op tijd klaar voor de Schoolfinals... Zodat ik dan rustig alles nog even herhalen kan.

Voor de rest komt morgen class AP 274 dat is de nieuwe EPST class, dus dan zijn we niet meer de nieuwen! Dat is wel leuk opzich. Volgensmij is er ook een EPST class uit Goodyear weer terug gekomen en die hebben allemaal enthausiaste verhalen dus daar heb ik wel zin in...

Voor de andere rest gebeurt er hier niet zo gek veel, afgelopen zondagavond voor Sanderijne's verjaardag naar de Jolly Boatsman geweest maar die had een probleem met een of andere pomp dus die restaurant houder heeft een taxi gebeld en betaald, om ons naar een ander restaurant te brengen, dat was wel heel erg aardig van hem... Erg lekker gegeten opzich.

Nou meer heb ik nou niet te vertellen, behalve dat het weer ook lekker is hier, dus dat zal vanmiddag wel weer warm worden in onze kamers..

Groetjes vanuit Oxford...