Friday 20 April 2007

Question in the JAA will ask you

Hallo allemaal,

Zo... de vrijetijd waar ik het vorige week over had was snel over. De donderdag erna gelijk 40 pagina's voor Principles of Flight, bam... dat sloeg wel even in als een bom. Helaas was het ook nog een pittig onderwerp... Stability heette het hoofdstuk en ging over de stabiliteit van een aircraft. Voor de rest valt alles nog wel mee.. Afgelopen zondag was het heel erg mooi weer, en het internet deed het (weer) niet dus zijn we met z'n vijfen naar the Jolly Boatman geweest om wat te drinken... Uiteindelijk hebben we er de hele middag en avond gezeten. Heel erg gezellig.

Afgelopen week hebben we heel veel feedback gekregen. Feedback zijn vragen per vak over het gehele onderwerp. Die vragen kunnen we oefenen voor de schoolfinals en JAR'S... Voor Principles of Flight zijn dit ongeveer negen honderd vragen. Dus dit weekeinde hebben we in ieder geval wat te doen...

Afgelopen week is er niet echt heel veel speciaals verder gebeurd...

Vandaag best veel feedback gemaakt, dat zijn vragen die door Oxford of de JAA gesteld kunnen worden. Persoonlijk vind ik dat wel prettig werken, vragen maken in plaats van uit het boek leren. Maar toch merk ik dat ik nog wel veel foutjes maak... Maargoed dat komt ook wel weer goed.

Nou verder niet veel te melden... alleen dat het ontsettend druk is en ik dit bericht al voor de vijfde keer schrijf maar omdat er steeds wat tussen kwam nu pas op het internet gooi.

Groetjes,

Marc