Thursday 29 November 2007

Commentaar geven

Hey allemaal,

Nu ik weer veilig aan de grond sta (net m'n eerste nachtvlucht gehad, van de week meer daarover) kan ik mooi even een stukje schrijven hoe je nu commentaar geeft. Tijdens het korte bezoek in Nederland heb ik van veel familie gehoord dat ze niet weten hoe je kunt reageren op mijn verhaaltjes. Dat is nu precies wat ik het leukste vind dat je een berichtje achter laat met eventueel vragen of op/aanmerkingen.

Nouwja hoe geef ik feedback op dit log:

Onder elk bericht is een soort van "groen/olijf" kleurige werkbalk, daar staat informatie in over bijvoorbeeld de tijd van m'n post, wie het geschreven heb. Daarnaast staat 0 comments, of natuurlijk een ander getal als er mensen zijn die je zijn voorgegaan. Als je daar op klikt gaat de webpagina naar het reactie formulier. Allereerst kun je je reactie typen in het tekst venster, als dat klaar is (inclusief naam) moet je het hokje bij anoniem aanvinken. Dan hoef je geen e-mail adres ofzo op te geven.

Daarna klik je op Reactie publiceren klikken, klaar is kees! of jan, piet of wie er dan ook maar mee bezig is.

Nou dat was het, als er nog vragen zijn kun je altijd mailen naar: mjschra@gmail.com

Groetjes,

Marc