Saturday 2 June 2007

Nog twee nachtjes slapen

Hoi allemaal,

Owkay, dan is het bijna zover, nog twee nachtjes slapen en dan moeten wij onze Jar's gaan maken, ik denk dat iedereen wel spanning heeft, de een wat meer dan de ander. Zelf heb ik op dit moment nog niet erg veel last van spanning. Maar dat zal maandag morgen wel weer bijtrekken. We beginnen maandag met Principles of Flight en daarna Aircraft Systems, dan zijn al twee hele grote en toch ook wel moeilijke vakken gedaan, dinsdag hebben we Flight Instruments. Woensdag Meteorology, dat komt goed uit want op dinsdag zijn we vroeg vrij en kunnen we alle 1006 vragen van Met. nog een keer oefenen. Donderdag onze laatste JAR dag hebben we Human Performance, VFR en IFR communications, theoretisch wordt dit de makkelijkste dag omdat het voornamelijk Bristol Feedback is.

Afgelopen paar dagen heb ik niet veel anders gedaan dan Bristollen en vandaag heb ik de feedback van Principles of Flight en Systems nog een keer gemaakt die we van school gekregen hebben. Vanavond heb ik nog even al mijn uniforms gewassen en gestreken, dat hoeft dan donderdag middag niet meer. Morgen nog even Systems en POF Bristol Feedback en dan moet het goedzitten.

Aankomende vrijdag gaan we met z´n drieën met BMI naar huis,
@ Marjolein, de vluchtgegevens zijn:

BMI
Departure: 14.30 (UK time)
Arrival: 16:45 (NL time)
Flight Number: BD109

Voor de rest niet meer zoveel te vertellen,

Groetjes,

Marc