Tuesday 26 June 2007

Back in Oxford

Heya allemaal,

Nou de heerlijke vakantie zit er weer op hoor, wel heel erg jammer dat we weer naar Oxford moeten. Zo kun je toch wel merken dat je vrienden en familie soms erg mist hoewel dat tijdens Groundschool niet altijd duidelijk is omdat je het zo druk hebt.
De terug reis naar Oxford ging niet al te voorspoedig, op het moment dat we bij de gate zaten was het vliegtuig er nog niet, ik had opgevangen van iemand van de douane dat d'r geen vertraging zou zijn, dat viel een beetje tegen. Nadat de kist er was duurde het nog even voordat wij er in konden en voordat we konden vertrekken waren we ongeveer een uur verder. Toen we eindelijk op Heathrow aankwamen was de chaos compleet, bij de bagage band stonden honderden koffers uit verschillende landen, zonder passagiers. Op Heathrow is het altijd wel lang wachten op de bagage en toen we die eindelijk hadden zijn we naar de bus gelopen. Nouwja dat hebben we eerst maar geprobeerd want dat vliegveld is een waar doolhof. Uiteindelijk toen we de bus gevonden hadden en er eindelijk inzaten dachten we: "nou nu zijn we mooi optijd thuis ondanks de vertraging. " Dus wij op de snelweg, stopt de buschauffeur, de ruitenwissers doen het niet, hij had een andere bus geregeld waar we nog ongeveer een half uur op hebben moeten wachten. Toen we eindelijk in die bus zaten ging er weinig meer mis. Aangekomen in Oxford hebben we een taxi naar het vliegveld genomen.

Daar eindelijk aangekomen te zijn hebben we de sleutels van onze nieuwe kamer opgehaald bij security. Gelijk maar even gekeken waar we zitten, blijk ik naast Steven te wonen. Dat is wel erg leuk vind ik. Die avond gelijk de koffer omgekieperd in de nieuwe kast zodat ik hem de volgende morgen weer mee kon nemen naar Latton om de overige spullen in te doen tijdens een van de pauze's. 's Middags nog twee keer moeten lopen en toen was ik officieel over. Straks nog even één paar schoenen meenemen na de les en dan zit het erop. Toch wel jammer dat we uit Latton Hall moeten, ik vond het een fijne leer/slaap plek.

Gistermorgen begonnen met groundschool phase II, wel weer even wennen hoor, het engels, de instructeurs, de nieuwe vakken en ook weer aan de klasgenoten. Maargoed de kop is d'r weer af en we gaan zeker uitkijken naar September.

Nou ik moet zo weer terug naar de les, vanmiddag nog een uurtje Air Law en Performance met Tony die ons feleciteerde met onze JAR resultaten.