Thursday 28 June 2007

Thanks

Hey allemaal,

Zo hé wat een reacties allemaal! Harstikke leuk, dat is zeker een motivatie om het weblog bij te houden. Dus keep them coming please.
't Is opzich best lastig om tijdens groundschool een weblog bij te houden. Zo veel gebeurt er nu niet. We beginnen met de lessen om 8:40 en eindigen om 16:20. We zijn hier voornamelijk aan het leren. Ook foto's maken doe ik niet echt. Het foto deel komt straks wel in Amerika daar zullen ook de leukere verhalen komen denk ik. Natuurlijk probeer ik het hier ook zo leuk mogelijk te beschrijven en alle leuke en bijzondere dingen te beschrijven maar dat lukt niet altijd. Meestal heb ik een heel verhaal in m'n hoofd voordat ik begin met een nieuw bericht en als ik dan aan het typen bent zakt de inspiratie meestal snel weg heel stom is dat, denk dat ik misschien maar een noteblock moet gaan meenemen de hele dag om dingen op te schrijven die me op dat moment binnen te schieten. Aan de andere kant, dat is ook studie ontwijkend gedrag (SOG) dat moet natuurlijk ook niet... Nouwja we zien wel hoe het loopt.

De status van nu, tja vandaag een leuke dag gehad, allemaal verschillende vakken zoals General Navigation en Flight Planning, vooral flight planning is een heel practisch vak dus ik denk dat ik dat wel leuk ga vinden. Nadeel van veel vakken op een dag is dat we de boeken ook van Langford Hall naar school moeten sjouwen, d'r gaat behoorlijk veel kilo in zo'n koffer pff...

Verder heb ik nog wat foto's gemaakt van mijn nieuwe kamertje:










Nog best netjes hè. Ik moet even aan wat posters zien te komen oid. het is nu nogal kaal aan de wanden.
Nou dat was het alweer, nogmaals bedankt voor alle reacties!
Marc