Wednesday 6 June 2007

4 down 3 to go

Hoi allemaal,

Nou nog twee nachtjes slapen en dan naar huis, héél veel zin in. 't Is ook alweer een mooi poosje geleden dat jullie mij gezien hebben. Afgelopen week en morgen hebben we de JAR's gehad, morgen alleen nog Human Performance and Limitations, VFR en IFR comms. Theoretisch is morgen de makkelijkste dag. Vandaag hadden we meteorology, dit was het examen waar ik haast het meeste tegenop zag, ik weet dan ook al zeker dat ik een paar vragen fout heb. Dat is best stom om dat nu al te weten terwijl we onze results pas op 20 june krijgen. Maandag hadden we POF en Systems, POF was vrij moeilijk en Systems was a walk in the parc dus dat moet wel goedkomen. Instruments of dinsdag was wel te doen hoewel d'r wel wat tricky questions in stonden. Maar volgensmij heb ik alles wel boven de 85% dus dan zit ik goed...

Verder heb ik niet zo gek veel te vertellen dat komt volgende week wel.

Groetjes Marc

ps. mijn 06 nummer is vanaf vrijdagmorgen weer in mijn telefoon dus bellen naar het 07 nummer heeft geen tot weinig zin.