Saturday 9 June 2007

@Meppel


Hoi allemaal,

Zo na een vermoeiende JAR week zijn we eindelijk allemaal weer thuis, gister om half drie vertrokken vanuit Heathrow en om kwart voor vijf aangekomen op Schiphol, waar paps, mams, en Marjolein op mij stonden te wachten, dat was wel erg leuk want anders had ik nog met de trein naar Meppel moeten komen en met een dikke koffer en een voor in de trein net iets te grote flightback is dat toch niet zo handig...
Gistermorgen zijn we om ongeveer half negen uit Oxford vertrokken om op tijd te zijn en om rekening met file's te houden... Uiteindelijk waren we een paar uur te vroeg op Heathrow maarja je kunt beter te vroeg dan te laat zijn vind ik.

Afgelopen donderdag hebben we nog drie examens gemaakt, Human Performance wat voor het grootste gedeelde Bristol was, IFR en VFR comms waarbij ik al weet dat ik voor IFR één fout gemaakt hebt, en aangezien het maar toetsen van 23 vragen zijn dus dat kan maar zo vijf procent schelen, wat heel zonde is.

En dan nou eindelijk vakantie, ik denk dat we d'r allemaal wel aan toe waren want iedereen was gespannen en af en toe wat kribbig naar mekaar. Dus het is wel goed dat we mekaar eventjes twee weken niet zien.

Nou ik ga maar van het nu nog mooie weer genieten,

Bye