Sunday 18 March 2007

Foto's

Hoi Allemaal,

Nou dan is het weekend al bijna weer voorbij, ik ben helemaal gaar. Want ik ben al om 10.00 uur vanmorgen begonnen met leren. Om half negen gaat hier op zondag altijd het luchtalarm af, heel irritant want het maakt uitslapen gewoon onmogelijk. Maargoed ik ben maar gaan douchen en gaan ontbeiten want dan kon ik vandaag lekker veel doen aan mijn leren.

Vrijdag avond zijn we trouwens met de klas in Oxford gaan eten. Erg leuk want er waren ook een paar engelsen die meegingen, dus we waren multicultureel! Uiteindelijk zijn we bij een hele goede Chinees beland in hartje Oxford, het was echt lekker eten, wel een punt was dat we met stokjes moesten eten, maarja dat is ook wel een uitdaging! Na de Chinees zijn we nog wat gaan drinken in New Orleans we zijn de halve wereld overgevlogen zou je kunnen zeggen.



















Afgelopen zaterdag zijn Jimmy Lam (hij heeft inmiddels Sjimmy the Lam) Steven en ik naar de kapper geweest, dat was wel spannend omdat ik niet helemaal wist hoe het exact heette wat ik de afgelopen 18 euh 19 jaar als kapsel heb. Maargoed uiteindelijk is het goedgekomen voor 10.20 pound dus nog goedkoop kwa Engelse standard ook. Nou daarna zijn we even naar de supermarkt geweest voor wat lekkere dingen. 's avonds heb ik lekker rustig aan gedaan, ik was vrij moe en ben dus niet mee naar Oxford geweest.
Nou en vandaag lekker veel geleerd,


Groetjes,

Marc

ps. Dit is Tony, onze Principles of Flight instructor