Wednesday 26 March 2008

Wing

Hoi allemaal,

Nou de updates komen snel deze week, er gebeurt ook erg veel. Afgelopen dinsdag hebben we een presentatie moeten doen waarbij ik ook moest spreken, best leuk om te doen. Wel lastig want ik had het nog nooit in het Engels gedaan maar het ging goed. Na de presentatie van de tweede groep was het tijd voor de wing presentatie. Omdat we nu commerciƫel piloot zijn hebben we een twee gouden strepen verdiend maar belangrijker is dat we nu een wing op onze borst mogen dragen, hartstikke tof dus. Opzich best iets om trots op te zijn. Even wat foto's..




De wings klaar om uitgereikt te worden


Mijn wing

Het bijbehorende papier, dit is niet de licentie maar iets van Oxford

Vandaag hebben we flight induction gehad, wat dat precies betekend weet ik ook niet, maar het waren allemaal presentaties van instructeurs. Mijn instructeur ontmoet ik hopelijk morgenvroeg maar helemaal zeker weet ik dat niet. Ook heb ik een nieuwe flight buddy omdat Steven helaas niet mee naar Oxford is. Het is een IJslander en hij heet Bjartmar.

Ik ben benieuwd hoe het is om met hem te vliegen.

Nou ik ga zo in bed want ik slaap de afgelopen paar nachten slecht,

Groetjes van Marc