Tuesday 18 March 2008

Terug...

Hoi allemaal,

Tja... daar zit (nouwja lig) je weer in je oude vertrouwde gebouw, in notabene dezelfde gang als phase 2. We zijn er weer hoor, Langford hall op Oxford Airport. Nadat we ons CPL gehaald hebben een paar weken terug alweer, heb ik iets langer als een week vrij gehad maar afgelopen zondag moest ik er toch weer aan geloven, ik ga terug naar Oxford voor mijn Instrument rating (IR), zegmaar het vinkje dat ik nodig heb om zonder zicht te mogen vliegen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maargoed we zien wel hoe het loopt. Tot nu toe ging alles goed dus waarom de IR niet.
Voordat ik ga vliegen moet ik eerst een week FOF doen, dat staat voor First Officer Fundumentals, het is zegmaar een voorbereiding op het zoeken van een baan straks. Zo hebben we elke dag presentaties over allerlei onderwerpen, het meeste is intressant, sommige dingen niet maarja daar moeten we maar even doorheen bijten.

Nouwja opzich is hier nog niet heel veel nieuws maar ik vond het tijd om het weblog weer eens up te daten.
Ook heb ik het adres vernieuwd, op het telefoon nummer moeten we nog even wachten want ik probeer mijn oude nummer te activeren maar dat lukt (nog) niet.

Groetjes uit Oxford

Marc