Monday 4 February 2008

Commentaar enzo..

Hey allemaal,

Deze keer even geen vliegblogje van mij, ik wilde even bedanken voor alle reacties die ik tegenwoordig krijg. Ik stel het heel erg op prijs, het houdt me gemotiveerd om te blijven schrijven.

Hier is alles goed, gisteren en vandaag heb ik weekend, normaal is dat op dinsdag en woensdag maar in verband met de Superbowl die in het Phoenix stadium gehouden wordt hangt er een TFR (temporary flight restriction) boven Goodyear zodat er geen ongeschedulde vluchten mogen opstijgen.
Nou dat hielt voor mij in dat ik eens mooi wat was kon wassen en allerlei andere klussjes opknappen, ook stond het opruimen van m'n kamer in de planning maar dat heb ik maar verplaatst tot de volgende TFR die er waarschijnlijk niet komt, mooi uitstellen dus.

Verder niet heel veel te melden, wilde nog wel een foto'tje oploaden..



Goodyear airport als het een keer niet regent..

Groetjes van Marc