Monday 18 February 2008

Hi ha Seneca..

Hey allemaal..

Ja ja ja, ik wéét nog wel dat ik een weblog heb, maar door drukte en het ontbreken van zin duurt het af en toe ook nog eventjes voordat er weer een nieuw stukje komt.

De stand van zaken hier is dat ik afgelopen zaterdag mijn laatste Pa28 Warrior vlucht gehad heb en vanaf nu de Pa34 Seneca bestuur, nouwja eerst vier "vluchten" in de s(t)imulator maar hopelijk zaterdag voor het eerst de lucht in.
De moeilijkheid van de opverstap is niet zozeer dat het vliegtuig groter en zwaarder is maar dat het 2 motoren heeft en een hele boel nieuwe knopjes heeft.
Ik moet nog 7 vlieglessen en 4 sims waarvan er vanavond een op het rooster staat. Ik hoop rond vier maart mijn CPL examen af te leggen en dan hopelijk snel naar huis, maar over drie weken ben ik in ieder geval thuis, mag ook wel weer eens lijkt me zo.

Voor de rest gebeurt er hier niet zo heel erg gek veel, vaak wachten op vluchten en een aantal briefings. Voor de rest ben ik bezig om de checklisten van de Seneca uit m'n hoofd te gaan leren..

Oh voor ik het vergeet afgelopen zaterdag was het bewolkt en dat levert mooie plaatjes op:





en dit is dan de seneca...





Tot de volgende keer ^^