Wednesday 30 January 2008

Going missed..

Hey allemaal,

Naar aanleiding van Jesse die mij vertelde dat er maar weer eens een update moest komen zit ik nu dit stukje te schrijven. Ik heb het vrij druk waardoor het webloggen er vaak bij in schiet, nouwja hier weer een stukje voor het thuisfront.

Na mijn CPL-Cross-Country moest ik nog twee vlieglessen met Trace Myers, normaal doe je hier twee dagen over, maar met Tracypeacy kan dat veel langer duren. Na deze twee lessen kon ik eindelijk naar mijn nieuwe phase II instructeur, dit is Andy Gilbert als known as drill instructor.. Na een boel indianen verhalen gehoord te hebben was ik toch wel benieuwd. Nu blijk dat alle verhalen onjuist zijn. Het is een hartstikke aardige vent die nog maar vier jaar in "the states" woont. Ik wordt in ieder geval door een engelsman getrained, voor mij betekend dat dat ik elke dag vlieg. Wat ik heerlijk vind, ik kan echt merken dat ik weer eens wat vooruitgang maak na het trage gedoe. We gaan morgen zelfs bij hem thuis een barbeque houden.

We zijn nu voornamelijk bezig met het instrumenten werk, ik vind dat erg leuk zoals ik wel vaker verteld heb geloof ik. Het is wel meer inspannend en omdat ik in de lucht nu ook wat meer moet gaan rekenen maakt het dubbel lastig. Want naast rekenen ben ik ook een vliegtuig aan het besturen. Gister probeerde ik 63 plus 24 te doen, al vechtend tegen de turbulentie was dit best een klus. Maargoed Andy blijft elke les dik tevreden although ik dat zelf niet altijd vind. Ik denk dat ik behoorlijk veranderd ben sinds de middelbare school. Veel meer strevend naar een zo goed mogelijke prestatie. Ik kom mezelf daardoor wel eens tegen omdat dat niet altijd wil. Maargoed ik blijf m'n best doen uiteraard.

Verder is hier niet al te veel nieuws, ik moet nog 18 lessen voordat ik mijn CPL skilltest heb, dat is zegmaar de test waar als je het haalt ik mijn licence haal en ik jullie rond mag vliegen tegen betaling. Ook zijn de lessen op de Warrior geteld bijna naar de Seneca..



Wat een beest ;)

Groetjes van Marc

ps.. voor de mensen die eventueel met een chinese luchtvaartmaatschappij ergens heen gaan.. bekijk dit even:



Think again..