Monday 3 September 2007

JAR's

Hey allemaal,

Even nog een berichtje uit Engeland, vandaag hebben we de eerste twee JAR examens, we beginnen om twee uur met Mass & Balance en daarna gaan we Performance doen. Opzich geloof ik niet dat het heel erg moeilijk wordt, gewoon mijn hoofd erbij houden en dan komt het wel goed allemaal.

Morgen hebben we Ops en Flight Planning, over Ops heb ik wel een goed gevoel, bij flightplanning maak je snel kleine foutjes waardoor je antwoord net op het verkeerde uit komt. Nouwja erg secuur werken geblazen wordt dat.

Woensdag hebben we Navigation, eerst General Nav. en daarna Radio Nav. wat wel okay zit, Gen Nav. is netzoals Flight Planning: klein foutje => antwoord fout. Maargoed we zien wel hoe het allemaal loopt.

Donderdag is onze laatste dag met Aviation Law wat wel te doen moet zijn geloof ik, we zijn dan om elf uur klaar en dan hebben we anderhalf uur om de Goodyear stuff op te halen, maar daar krijgen we nog informatie over. Na die anderhalf uur moeten we in de bus richting Oxford zitten om vervolgens naar Luton te gaan waarna we met EasyJet naar huis kunnen. Erg veel zin aan dus het moet maar snel donderdag worden.

Opzich is er afgelopen weekend niet zo heel erg veel gebeurd, vooral achter de computer gezeten om vragen te oefenen, met de meeste vakken zit het in ieder gaval wel okay, alleen flight planning maak ik nog wat kleine foutjes, maar dat ligt er voornamelijk aan omdat ik niet secuur genoeg ben tijdens het oefenen... Dat moet morgen dus wel.

Nouw we gaan zo eten en dan aan de bak,

Groetjes,

Marc