Wednesday 25 July 2007

Standby to standby

Hoi allemaal,

Weer eens een update over het leven hier in Oxfordshire, allereerst sorry voor de mensen die ik nog moet terug mailen, komt een dezerdagen goed hoor. Alleen vrij druk gehad met test II die afgelopen maandag en dinsdag was. Ik vond het toch wel weer een beetje spannend hoor, maar toch wel veel minder gestressed dan bij test I uit de vorige periode, de resultaten zijn namelijk alleen voor school en gaan dus niet naar maatschappijen. Maargoed dit heb ik uiteindelijk gehaald:

General Navigation: 94
Operational Procedures: 75 (omdat de nomering van deze test niet helemaal goed was kom ik uiteindelijk op 88 procent)
Flight Planning: 100
Radio Navigation: 98
Aviation Law: 100
Aircraft Performance: 100

Average 94 of 96 maar dat hangt een beetje van de nomering van Ops. af, bij de volgende update zal dat wel duidelijk worden...

Verder ben ik afgelopen week bezig geweest met mijn visa aanvraag voor de amerikaanse ambassade waar wij vrijdag heen moeten. We moesten onder andere de vakanties invullen waar we de afgelopen tien jaar geweest zijn (Bedankt voor het lijstje mams) en de vorige drie werkgevers. Al met al ongeveer twee en een half uur bezig geweest. Echt irritant om dezelfde gegevens drie keer te moeten invullen. Maarja dat hoort bij de rompslomp van Amerika. Ook hebben Steven en ik foto's laten maken die bij de aanvraag komen. Erg mooi zijn ze niet geworden, want ook hiervoor mag je niet vrolijk kijken.












Nou toch nog leuk geworden toch? Nouwja misschien ook niet ;-) Nou en na de ambassade een weekendje London met Michelle, harstikke veel zin aan natuurlijk :-).

Nou maar ik ga weer wat anders doen, misschien binnenkort weer een update.

Groetjes,

Marc