Monday 10 December 2007

Wind en regen... lijkt wel Holland

Hej allemaal ^^.

Nou volgensmij is het wel weer tijd voor een weblogje... Niet dat er erg veel gebeurd is in de afgelopen paar dagen. Vrijdag, zaterdag en een gedeelte van zondag heb ik mijn vluchten moeten cancellen omwille van het weer. Dat wel verdacht veel op Nederland lijkt. Windstoten, lage bewolking en onweer maakten mij het vliegen onmogelijk. Gelukkig vanmiddag wel een vlucht kunnen doen om zo toch nog wat dingen te oefenen. Practise forced landings gaan nog steeds niet ideaal, ik kom d'r wel langzaam maar het heeft wat tijd nodig en mijn Progress test 1 komt over twee lessen dus zo heel veel tijd heb ik niet meer. Gelukkig is het andere "air work" wel dik in orde dus ik kan me prima concentreren op mijn PFL's. Maargoed ik heb morgen en overmorgen sowieso vrij want ik wil mijn laatste solo vlucht bewaren, die wil ik namelijk vliegen op de dag voor mijn PT1.
Afgelopen week ook nog een keer 's nachts gevlogen, gewoon circuitjes maargoed dat is nog steeds erg leuk. Ook kun je goed merken dat de temperatuur dan lager is, de motor geeft veel meer performance, dus je bent sneller op hoogte enzo.

Tja verder heb ik een kerstboom gekocht! Gaaf hè? Nog even de kerst een beetje in m'n kamertje halen. Het neemt wel veel ruimte in maarja, dan heb je ook wat. Op verzoek van Bjorn een foto: Mooi hè?

Nou dat was het voor vandaag, hopelijk de volgende keer met een PT1 uitslag,

Groetjes van Marc