Friday 14 December 2007

Progress test one

Hey allemaal,

Weer even een kort berichtje uit Goodyear, vandaag niet zo lang want ik ben vrij moe van vanalles afgelopen dagen. Vandaag had ik mijn eerste vliegtest, PT 1 genaamd. Voor deze anderhalf durende vlucht ging ik met een check instructeur de lucht in. Om 11:30 stegen we op en om 13.00 uur landden we weer op Goodyear. Best een inspannende vlucht want ik probeerde natuurlijk zo goed mogelijk te vliegen. Helaas waren mijn vier landingen niet over naar huis te schrijven.. Omdat deze instructeur 30 pond zwaarder is als Trace reageerd het vliegtuig anders tijdens het flairen wat dan ook niet helemaal mooi lukte. Nou goed uiteindelijk heb ik een 3 gekregen. Een 1 is uitmunten en bij een 5 moet je bepaalde delen over doen. Een 6 is enkeltje Amsterdam. Opzich ben ik wel tevreden met mijn 3 maar ik weet dat ik het beter had kunnen doen. Maargoed het is wel een mijlpaal in de opleiding. Ik heb nu ongeveer 50 lessen gehad wat betekend dat ik ongeveer op de helft ben. Morgen een sim en een solo navigatie.
Nou dat was het voor nu,

Groetjes van Marc