Tuesday 22 May 2007

Serious Pilot Shit II



Hallo allemaal,

Hèhè even de druk van de ketel af zeg... Pff er is heel veel gebeurd de afgelopen week, nouwja in ieder geval sinds ik mijn laatste blog op het internet gezet heb... Allereerst Michelle bedankt voor je brief, Paps Mams en Marjolein voor jullie kaartje uiteindelijk is hij gelukkig toch aangekomen en natuurlijk Peter en Hetty voor jullie kaartje, harstikke leuk van jullie!

Nou voor de rest tja, we hebben schoolfinals gehad, nou dat is wel een enorme stressor zeg, pff.. Heel erg spannend. Uiteindelijk toch goed gedaan gelukkig met 92 % on average. (Verderop een lijstje met al mijn cijfers...).

Afgelopen week zijn we op woensdag middag gestop met de normale lessen... Wel apart om in één keer klaar (nouwja klaar, we moeten nog een examen doen natuurlijk). Maarja we hebben wel eventjes een heel stel dikke pillen afgewerkt in ongeveer drie maanden...
Maarja we hebben afgelopen week eigenlijk alleen maar geleerd, heel veel feedback vragen gemaakt natuurlijk en natuurlijk behoorlijk veel het boek open gehad om maar zo veel mogelijk op te nemen. Afgelopen weekeind toch tot half twaalf geleerd 's avonds, wat op de middelbare school nog nooit voorgekomen is, ik denk toch wel dat hier veel meer vanaf hangt dan van bijvoorbeeld een middelbare school tentamen.

Voor de rest, tja... De toetsen waren lastig vooral Systems en Instruments daar heb ik ook het laagste op gescoord maar tijdens de JAR's komt dat ook wel goed denk ik. Meteorology heb ik in een kleine drie kwartier afgerond terwijl er twee en half uur voor stond, dus dat viel wel mee. POF en HP gingen ook wel. VFR en IFR comms gingen prima.

Gisteravond nadat we de results binnen kregen zijn we met de jongens en Kim wezen eten bij "The Living Room" erg gezellig en tenminste goed eten. We hebben een hele leuke avond gehad.

Vanmiddag kwam er nog een DC-3 op Oxford Airport, en toevallig kwamen we de commander tegen en hebben we gevraagd of we even mochten kijken, ook binnen. Nou dat mocht dus dat was wel heel erg leuk, daar heb ik ook foto's van maar het internet werkt niet echt mee dus die houden jullie tegoed.

Nou dat was het voor nu

Groetjes Marc

ps. Sarah 't was leuk om naast je te zitten.






Mijn resultaten

















Mijn kamertje na een week hard leren
Theoretisch staat hier de foto van mij in de DC-3 cockpit...