Sunday 13 May 2007

Schoolfinals and JAR's

Hoi Allemaal,

Zo dit wordt voorlopig eventjes de laatste blog op het weblog... Volgende week hebben we schoolfinals en tot die tijd zijn we veels te druk met studeren... Nog nooit heb ik zo hard moeten studeren, in het begin van deze opleiding vond ik 2 uur al veel, nu haal ik met gemak 5 uur... Pff wel een lange zit zeg.

Voorals nu gaat het steeds beter, aankomende donderdag morgen moeten we klaar zijn met alle stof van fase I... Dan die maandag en dinsdag erop Schoolfinals en dan een paar dagen Bristol Feedback doen en dan JAR examens, erg spannend allemaal... Persoonlijk zit ik toch wel een beetje in de stress, als je ziet hoeveel we moeten weten... Je zou d'r bang van worden...

Maarja hopelijk komt het uiteindelijk toch goed, en daar ga ik natuurlijk wel van uit... Volgens Derek van Human Performance kun je niet leven zonder stress, dus dan is dit alleen maar goed voor je. Zegt ie in ieder geval ;-)...

Nou wij gaan zo eten en vanavond nog wat vragen maken en dan stop ik d'r mee.

Groetjes,

Marc

ps. heb ook uitgevonden dat ik met m'n fototoestel ook kan filmen, misschien dat als ik tijd kan vinden eens wat van de school kan laten zien.