Friday 16 February 2007

Back in Meppel

Hallo allemaal,

even een berichtje na een intensief weekje Nyenrode... Momenteel heb ik niet de puf om een heel verhaal te schrijven met alle in's and out's van Nyenrode, maar ik heb nog wel energie om te zeggen dat het een ontzettend leuke maar ook leerzame week was.

Ook was het de ideale gelegenheid om de klas te leren kennen, en ik denk dat wij een leuke tijd in Oxford tegemoet gaan. Allemaal enthausiaste aspirant piloten, gespreks stof genoeg. Het leuke daaraan is vaak dat het direct klikt bij de eerste ontmoeting, nu moet ik wel zeggen dat een paar klasgenoten er tijdens de keuringsrondes ook waren zodat ik al wat contact met hun gehad heb. Maar het is toch leuk om mekaar nu te zien als klasgenoot in plaats van eventuele concurrent voor de opleiding.

Later deze week zal ik uitgebreider vertellen waar de cursus over ging en wie d'r allemaal langskwam.

Voor nu weltrusten

Marc