Monday 19 May 2008

Weer een dag vrij...

Hey allemaal,

Weer eens eventjes een bericht op mijn weblog, ik heb het inmiddels ook mogelijk gemaakt om het weblog via hyves te lezen.. Niet veel te melden want ik heb veel vrij de komende paar weken, ik was van plan om mijn radio licence te gaan halen maar die examinator is vandaag te druk, geeft mij wat extra tijd om te gaan leren. Ik wil het zeker deze week gedaan hebben want ik zit er de hele tijd tegenaan te hikken. Wel leuk is dat in Amerika we besloten hebben dat we een klasselogo te ontwerpen en daar zijn nu de badges van binnen. Welteverstaan vijf... Wat ik d'r mee moet weet ik nog niet maar het is in ieder geval grappig. Hier een foto:



De "vogel" is de Phoenix (toepasselijk hè ja ja...) De vlaggen staan voor alle nationaliteiten van onze klas, Grieks, Frans, Engels, Nederlands, IJslands en Malthees (Maltheser)..

De tekst is vrij vertaald Serious Pilot Shit...

That's it

Groetjes van Marc