Wednesday 14 May 2008

Duurt lang, gaat nog langer duren...

Hey allemaal,

Eindelijk weer eens een update van het blog, de laaste tijd schiet het er een beetje bij in, voor verscheidende redenen, drukte en zin enzo. Hier is alles goed, het weer is lekker en met de opleiding schiet (schoot) het lekker op. Toby heeft vandaag namelijk gezegd dat hij onze instructeur blijft, dus daar ben ik wel erg gelukkig mee. Punt is wel dat de frequentie waarmee we gaan vliegen wel sterk omlaag gaat. Ik dènk dat ik ergens mid juni klaar zal zijn met mijn instrument fase. Nouwja maakt niet zo heel veel uit want dan kan ik mooi mijn tijd steken in het voorbereiden van allerlei dingen. De afgelopen paar weken heeft in het teken gestaan van vakantie en vliegen en simmen. Over de vakantie kan ik maar één ding zeggen: Vet leuk.. Simmen gaat inmiddels ook lekker door, we zijn er bijna doorheen maarja nu het allemaal langzamer gaat zal ook dit langer gaan duren. Vliegen kunnen we ook nog, vorige week ben ik naar Cambridge en Cranfield geweest, ging opzich niet zo heel erg goed omdat de Seneca radio apperatuur heel erg stoorde waardoor ik heel erg afgeleid werd. Wel heeft Bjartmar (Bart-jan) foto's gemaakt:

Mooi beestje hè
This is your captain speaking...

Met de schermen ervoor kan ik niet naar buiten kijken en moet ik dus wel op de instrumenten navigeren

Als je goed kijkt kun je de baan zien liggen...

Nou dat is het dan weer voor deze keer,

Ohja, nog één vraag.. Waar ligt het geboortecijfer het laagst (Michelle mag het nìet voorzeggen)